Reklama
 

Miniaplikace

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





BlueBoard.cz

Nejrychlejší byl Marek Rauchfuss

Na jedenapadesátikilometrové trati LAHOFER Author Cupu byl nejrychlejší Marek Rauchfuss (1990) z Kellys Bikeranch Teamu ve skvělém čase 01:46:40,6, o necelých 16 sekund za ním zaostal Ondřej Fojtík, o 1:55,5 dojel za vítězem třetí Adam Lavička. Nejrychlejší mezi ženami byla na dlouhé trati Milena Cesnaková (1985) z týmu Maloja - Rocky Mountaint teamu časem 02:03:10,1.

V krásném prostředí Vranovské přehrady se uskutečnil v sobotu v pořadí již 12. ročník cyklistických závodů LAHOFER Author Cup, které se jedou v seriálu Author Maraton Tour. Po několikatýdenním suchu a horku přišel v pátek i na Znojemsko déšť. Výhodou bylo, že se prašné cesty zpevnily, na druhou stranu průjezdy kalužemi a mokrým terénem nejsou pro závodníky dvakrát příjemné. Naštěstí se v sobotu po ránu déšť uklidnil, příjemně poklesla teplota, takže před závodníky nebylo úmorné vedro, ale již „jen“ náročná trať.

V 10:30 se vydali na trať závodníci delší, jedenapadesátikilometrové trasy. Peloton potrhalo prudké stoupání, které začínalo těsně po startu. O pět minut později se vydali na šestadvacetikilometrovou trať další závodníci, posléze po nich vyjeli na dlouhou trať závodníci na elektrokolech. To byla letošní novinka.

Výsledky byly evidovány jednak v absolutních časech, jednak podle věkových kategorií. Navíc se závodu mohly zúčastnit firemní a ženské týmy. O závod roste rok od roku zájem, letošního ročníku se zúčastnilo 556 soutěžících. Ti nejlepší si odnesli zajímavé ceny, a navíc vína z Vinařství LAHOFER.

K průběhu závodu se vyjádřil za organizační štáb Daniel Smola, obchodní a marketingový ředitel Vinařství LAHOFER: „Zaznamenali jsme rekordní účast, což je pro organizátory příjemné. Věřím, že se dostaneme v budoucnu až na 800 přihlášených, což vidíme jako kapacitní strop pro tuto poměrně náročnou trasu. Letos naštěstí nedošlo k vážnějším úrazům, byl jeden lehčí - zlomená klíční kost. Současná trasa pro severní části Vranovské přehrady je velmi zajímavá, pro závodníky je navíc bezpečnější. Má více terénní složky - terén vs. asfalt 80:20, dříve to bylo 60:40. Ještě budeme hodně zvažovat, zda se vrátíme k původní trase. Podle názorů závodníků by trasa měla zůstat tak, jak se jede poslední dva roky.“

-eis-