Reklama
 

Miniaplikace

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





BlueBoard.cz

Ledovou plochu vystřídala auta

Po dvou letech se na znojemském zimním stadionu opět konal v pořadí již osmnáctý Automotosalon 2017.

Jeho historie se začala psát v roce 1997 a jeho příprava je na bedrech reklamní agentury Kreativa.  V loňském roce se neuskutečnil z technických důvodů, a o to větší zájem byl v letošním roce jak ze strany vystavovatelů, tak i návštěvníků. Možnost zhlédnout na jednom místě desítky automobilů, speciálů, motocyklů a další techniky je výsadou právě této akce.

„Když se podívám na zcela zaplněnou plochu stadionu, musím konstatovat, že z hlediska zájmu vystavovatelů je letošní ročník úspěšný. Veškeré exponáty se na ledovou plochu nevešly, a tak byly využity prostory před zimním stadionem. Celkem sedmnáct vystavovatelů přivezlo patnáct značek dvoustopých  a jednostopých vozidel. Největší prostor, více jak čtvrtinu plochy mezi mantinely, zabraly značky Škoda a Seat, expozici připravila firma Libor Suchý autoprodejna,“ uvedl hlavní organizátor Luděk Herman.

Vedle běžných aut byly k vidění i speciály, například Porsche, Tesla, vystavena byla i čtyřkolka, která by se měla v budoucnu zúčastnit slavné rallye Dakar. Auta a motocykly obohatily doplňky i služby, bez kterých si motorista svoje aktivity nedokáže absolutně   představit.

„Pokud nebudou na ploše auta, s pořádáním salonu přestaneme. Zatím tomu nic nenasvědčuje, naše práce má stále smysl. Auta a motorky jsou mým koníčkem a  spojení s agenturou přináší výsledky, ke kterým patří i tento zajímavý automotosalon,“ dodal  na závěr Herman.                      

 

-eis-